Ska man fortsätta??

Man undrar lite varför man skriver en blogg?
Är d ngn som läser eg?
O varför kan inte de få som läser skriva en kommentar isf?
Så man vet.....?

Men d e väl så.... ingen läser. Utan man sitter här själv o försöker komma på småfyndiga saker.
Till ingen som helst nytta alls. Hm....

Nåväl....
Igår när tjejen dansat klart så gick vi till 7/11 för att köpa varm choklad o ngt gott.
Hade spanat in min pistagemuffins som jag länge längtat efter...
De hade ingen choklad för tillfället så vi gick till nästa.
Där fanns ingen pistagemuffins så jag fick ta en toscabulle istället.
Den är oxå god men..... inte lika.
Inte helt lätt att f bort från papperet men till slut satt jag på t-banan med en bulle i ena  handen
o en varm choklad i andra. GOTT!

Efter några småtorra tuggor så började jag komma in mot mitten, där allt gott smask är...... =)
O vad händer då????
Mittenrullen rullar iväg!!! Längs mina knän o ned på golvet!!!!!!
Men va faaaaan då!!!?!!!

D var ju den jag strävat efter. O nu låg den där nere......

Satan i gatan!!!


Kommentarer
Postat av: svahnhild

Hej Floorence!



Första inlägg från mig. Tycker inte du ska lägga av. Fortsätt och skriv om händelser i vardagen. Kanske någon hittar bloggen och skriver kommentarer.Fast jag vet inte hur folk ska hitta din adress. Kanske ska man gå in i "bloggrubriken" överst i startbilden. Ska pröva det vid tillfälle. Det finns ju folk som tjänar pengar på att blogga och då undrar man ju hur de gör. Vi får forska vidare på det. Du är bra på efterforskningar så kör hårt.

Här avslutar jag mitt inlägg men lovar att återkomma. Ha det bra. Kram

2008-10-04 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0