Lägerskola o Wall-E

Jahapp, då har man skickat iväg dottern på 3 dars lägerskola.
Det höll på att gå åt skogen ett tag....
Jag följde henne till t-banan eftersom väskan var ganska tung. När vi kom fram så upptäckte
hon att hon inte hade sitt sl-kort m sig. Hon som ALDRIG brukar glömma d!!!!
Hon sprang hem för att hämta d. Jag hade inte mitt m mig men jag fick gå upp på perrongen
för att avvakta hennes polare. Då skulle hon kunna ta väskan o Caz skulle kunna hoppa på
stationen efter, d hade blivit lättare för henne.
Men då kom vi på att jag inte hade några nycklar, de hade ju Caz!!!!!
Så hon fick snabba sig tillbaka. D gick fort..... 10 min fram o tillbaka. Så hon sprang som satan.
Sen när hon väl kom så va hennes polare sen...... =(    Så då fick de stå o vänta ett tag iaf. Puh!


Igår tittade vi på



En alldeles underbar liten film om en robots tankar o känslor. Man blev alldeles kär i den där lilla.... 
Kommer nog se den flera ggr om ett tag.

Nu ska jag ta mig ut i rusket. Ska sola en liten sväng på den eminenta solariet en bit bort.
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0