Hysteriskt kul fotboll!!!!

Var med tjejen på hennes dans. Satt där o hade tråkigt när jag kom på att jag kunde följa fotbollen via radion i mobilen.,
Tror aldrig jag garvat så mkt åt en radio-sändning!!!!!!
De var ju HELT galna! 
Vissa stunder vågade jag inte andas för de hetsade upp mig så otroligt. Nästa sekund sa de: NEJ!!!!!
Då höll jag på att trilla av stolen istället.
Herre gud!
O mitt uppe i allt så säger den ena: Va högt upp du sitter?!!
Det är nog det man ska göra.... lyssna på de galningarna istället. Då får man en garanterad kul stund..... Haha!
Sen gör det ju inte ngt alls att Sverige faktiskt (i nuläget) har gjort 2 mål.



Det var inte han som gjorde ngt av de första målen men.... han e ju så sööööt!   =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0