Kanonkväll!!!


JÄKLAR va kul d va!?!
Vi satt på andra rad o d va lite läskigt för de hade ögonkontakt flera ggr. Stephen Simmonds stod för musiken o d blev en ball upplevelse.....



Özz blev jag lite rädd för, han tittade på mig flera ggr o jag ville inte hamna i skottgluggen men jag klarade mig....
Puh!

Soran va hur jäkla bra som helst. Hade så klockrena skämt.
Men.....



Björn va ju bäst!!!! Hans skidsemester dog man bara åt.....
Men både han o Soran hade inte lika mkt publikkontakt som de andra. Måns o Özz gav sig på folk som satt på de 2 första raderna men d gjorde inte "småkillarna". Kan kanske bero på erfarenhet? De kanske inte riktigt vågar ge sig på privatpersoner? Men de var minst lika bra för d.
Man fick ju inte ta kort men vid tacket så blixtrade d o då kom kameran fram... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0