JÄKLA KANAL 5!!!!!

Blir så himla trött på den kanalen! Tyvärr finns de bästa programmen där men de behandlar oss tittare som skit!
Ja, nu satte de igång med säsong 2 av Gossip Girl igen men..... d ÄR inte säsong 2 utan fortsättning av säsong 1.
O var tog "Greek" vägen???
När man tittar på Kanal 5's hemsida så står det inget alls om den serien.
Varför börjar man sända serier som sedan bara tas bort?
Utan ngn som helst info?  D är inte speciellt konstigt att folk hämtar hem serier på nätet.

För ett tag sedan så sändes en serie som hette "Traveller". Det var det absolut bästa jag nånsin sett o de bara slutade. Jag kollade upp den på nätet o upptäckte att det inte gjorts fler avsnitt så...... Varför ens börja sända den????
O det var inget naturligt slut överhuvudtaget utan de bara klippte rakt av.  Snacka om att lura tittarna!
Varför börja titta på ngt som man inte vet om de kommer fortsätta sända?
Jag blir GALEN!

Så..... hur ska man då göra för att få se fortsättningen på "Greek"?
Jaa, d får ju bli nätet då.
Helvete!!!!




FÖRRESTEN!!!!!

Brothers and sisters då???
Oxå en helt underbart rolig serie som bara försvann......   D värsta är ju att Kanal5 så tydligt skiter i att meddela oss tittare. D är d som gör mig rosenrasande. Om jag skötte deras hemsida så skulle informationen fan va bättre iaf. DEFINITVT!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0