Va höll Lars på m eg??

Hm, jag har humor men... jag kan inte tycka d e kul att toksnubbla 2 ggr i en låt. D går bara inte. O sen....... när Anders Bagge sa ngt om honom så låtsades han gäspa?? Som att han inte brydde sig. D tkr jag va oförskämt.  Jag gillar Lars men igår blev d liiiite för mkt. Bara för att han inte fick sjunga den låt som han ville.
D suger d förstår jag men....  ngt igår fick mig att fundera på om han verkligen vill va kvar?
Money, money, money gjorde han asbra m lite teater men igår..... njah!

Röstade på Robin B som en liten gnu. Tkr han e charmig o han har en bra röst som oftast funkar. Men killen e ju för osäker!!! Skulle behöva ruska om honom lite. Han måste lita på sig själv! Tro på sig själv. Får ont i magen varje fredag, vill inte att han ska hänga löst. Igår va d jobbigt!

Men allvarligt, Johan Palm???
Va e d m den killen som gör att alla tjejer skriker? Han e ju spinkig o ful o inte kan han sjunga. HUH! Jag ryser när jag ser honom. Vem kan va kär i honom? Emosar antar jag.




Inte den bästa bilden men...... söt iaf.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0